Σάββατο 7 Απριλίου 2012

Ο έλεγχος του ανθρώπινου νου απ τα ΜΜΕ και ο ρόλος της DIGEA




          <<Ενας υπέροχος, ψηφιακός κόσμος>>            
  <<Σούπερ ήχο τέλεια εικόνα χωρίς χιόνια και είδωλα>>

 -Μήπως δεν είναι τόσο ρόδινα τα πράγματα;

-Μήπως κάτι άλλο κρύβετε πίσω απ τον σούπερ ήχο και την τέλεια εικόνα;

-Μήπως επιτεύχθηκε ο πλήρης έλεγχος της τηλεόρασης;

-Μήπως τα βασικά κανάλια που εκπέμπουν μέσω της ψηφιακής τηλεόρασης είναι αυτά που τόσα χρόνια μας κάνουν την πλύση εγκέφαλου;

-Γιατί τα μικρότερης εμβέλειας κανάλια που τολμούσαν να μας δείξουν την αλήθεια εξαφανίζονται από τον τηλεοπτικό χάρτη;

-Γιατί ενδιαφέρθηκαν έτσι ξαφνικά τα ευρωπαϊκά-παγκόσμια κέντρα λήψης αποφάσεων για την ποιότητα του τηλεοπτικού σήματος στη χώρα μας και δεν ενδιαφέρθηκαν και για την ποιότητα της υγείας μας, της παιδείας μας, της διατροφής μας, της ζωής μας γενικότερα;

Για το πως καταφέρνουν τα ΜΜΕ να ελέγχουν το κοινό τους δείτε το στο παρακάτω βίντεο.



Υπότιτλοι βίντεο:

Το πρόβλημα είναι ότι ζούμε σε μια εικονική πραγματικότητα.

Ζούμε σε ένα απόλυτα ελεγχόμενο περιβάλλον που δημιουργήθηκε από τα ΜΜΕ.

Πολλοί άνθρωποι, ειδικά οι νέοι, αποδέχονται την πραγματικότητα που τους παρουσιάζουν τα ΜΜΕ.

Η λαϊκή κουλτούρα, ο κινηματογράφος, η τηλεόραση, η μουσική, μεταφέρουν μηνύματα...


για το πώς λειτουργεί η κοινωνία και για το πώς πρέπει να συμπεριφέρονται οι άνθρωποι.

Η διασκέδαση δεν είναι άνευ αξιών. Εχει ιδεολογικό περιεχόμενο...

παρουσιάζει μια κοσμοθέαση που επηρεάζει αυτούς που παρακολουθούν τα προγράμματα.

Υπάρχει λόγος που τα τηλεοπτικά δίκτυα και η μουσική βιομηχανία έχουν Τμήματα προγραμματισμού

Οι επιθέσεις που δεχόμαστε διαρκώς και διά βίου από τα προγράμματα...

μας προγραμματίζουν σε μια συγκεκριμένη κοσμοθέαση. Μπορεί να το θεωρούμε φυσιολογικό αυτό...

γιατί γεννηθήκαμε μέσα σ'αυτό το σύστημα ψέματος και απάτης.

Η εξαπάτηση έχει γίνει μέρος της κοινωνικής δομής της κοινωνίας...

διότι γεννηθήκαμε μέσα σ'αυτή την κατάσταση, και οι γονείς μας το ίδιο.

Δεν ξέρουμε τίποτα καλύτερο. Δεν βλέπουμε απαραίτητα τα πράγματα όπως είναι...

Βλέπουμε τα πράγματα όπως είμαστε εμείς.

Δύο είναι τα βασικά μέσα με τα οποία χειραγωγούνται και ελέγχονται οι άνθρωποι.

Το ένα είναι πολύ απλό και βασικό. Είναι ο έλεγχος της πληροφόρησης.

Οταν δεν έχουμε όλα τα δεδομένα για κάποιο συγκεκριμένο ζήτημα...

η κρίση μας δεν θα είναι καλύτερη από την ποιότητα της πληροφόρησής μας.

Παρά το γεγονός ότι έχουμε υπερπληροφόρηση μέσα από το διαδίκτυο και άλλες πηγές

πρέπει να'χουμε τη νοητική ετοιμότητα που θα μπορέσει να αξιολογήσει τις πληροφορίες.

Για να μπορούμε να προσδιορίσουμε ποια είναι η αλήθεια, ποιο το ψέμα...

ποια η μισή αλήθεια, κάτω από τη βασική λεζάντα "Ελεγχος πληροφόρησης"...

Υπάρχει μακρόχρονη κατοχύρωση δικαιωμάτων στα διαφορετικά ΜΜΕ...

τον τύπο, τις εκδόσεις, τις ταινίες, τη μουσική, την τηλεόραση...

Και η ιδιοκτησία αυτή είναι στα χέρια πολύ λίγων ατόμων, των πολυεθνικών...

Σήμερα, 5-6 πολυεθνικές ελέγχουν τις επιλογές πληροφόρησης...

και ψυχαγωγίας που έχουν οι άνθρωποι.

Ως αρχισυντάκτης, μου ήταν εύκολο να δω πόσο απλό ήταν...

να αλλάξει η σημασία ενός γεγονότος ή τη σημασία αυτού που λέει κάποιος.

Γνώριζα λοιπόν πολύ καλά πόσο εύπλαστη ήταν η πραγματικότητα των Μέσων.

Ομως, δεν είχα αντιληφθεί πλήρως την έκταση της χειραγώγησης και του ελέγχου των ΜΜΕ

καθώς και των ανθρώπων που δουλεύουν σ'αυτά. Αν πάρω την τηλεόραση σαν παράδειγμα

για το πώς λειτουργεί ο προγραμματισμός και ο έλεγχος του νου...

η τηλεόραση είναι το ισχυρότερο όπλο ψυχολογικού πολέμου στην ιστορία.

Ωστόσο, για πολλούς, η τηλεόραση είναι ένα μέλος της οικογένειας σ'ένα σπίτι.

Κυρίαρχο μέλος. Κουμαντάρει το σπιτικό.

Επιπλέον είναι η κύρια πηγή πληροφόρησης.

Η τηλεόραση αντιπροσωπεύει ένα θρησκευτικό άμβωνα, τον οποίο ασπάζεται ένα έθνος.

Πολλοί δεν σκέφτονται αυτά που τους επηρεάζουν υποσυνείδητα...

γιατί δεν ξέρουν τι να ψάξουν, μέχρι να'ρθει κάποιος να τους τα υποδείξει αυτά.

Τότε βλέπουν πώς επηρεαζόμαστε όλοι μας από τις ίδιες δυνάμεις, εν αγνοία μας.

Ο απόλυτος έλεγχος είναι αυτός που εφαρμόζεται χωρίς τη συνειδητή επίγνωση του άλλου.

Η τηλεόραση είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα.

Σκεφτείτε πως όποτε βλέπετε μικρά παιδιά ή υπερήλικες να παρακολουθούν τηλεόραση

εχουν ένα γυάλινο, κενό βλέμμα. Γιατί βρίσκονται σε μια κατάσταση ύπνωσης.

Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι η τηλεόραση μπορεί να το κάνει αυτό.

Δεν έχει σημασία τι βλέπετε. Η εικόνα τρεμοπαίζει...

παρόλο που φαίνεται στατική και σταθερή, στην ουσία τρεμοπαίζει.

Συνειδητά δεν το βλέπουμε, αλλά υποσυνείδητα, η οπτική επανάληψη όταν τρεμοπαίζει

προκαλεί την κατάσταση ύπνωσης. Αυτή είναι η βασική αρχή του υπνωτισμού.

Το υποκείμενο εστάζει το συνειδητό του σε μία από τις 5 αισθήσεις.

Στην περίπτωση της τηλεόρασης, μιλάμε για την όραση και την εικόνα που τρεμοπαίζει.

Και ο επαναλαμβανόμενος ήχος προκαλεί μια κατάσταση ύπνωσης. Γιατί είναι σημαντικό αυτό;

Γιατί είμαστε πιο επιρρεπείς σε νοητικό προγραμματισμό...

ειδικά όταν βρισκόμαστε σ'αυτήν την κατάσταση.

Σ'αυτή την κατάσταση, είμαστε ευάλωτοι στη χειραγώγηση.

Πρώτο μέλημα του προγραμματιστή ή του διαφημιστή...

είναι να δημιουργήσει τις συνθήκες που θα δημιουργήσει νοητική κατάσταση...

η οποία ευνοεί τη λήψη του μηνύματος. Αυτή η κατάσταση, είναι η ύπνωση.

Κι έτσι η τηλεόραση είναι πολύ σημαντική σ'αυτή τη διαδικασία...

αφού δημιουργεί ομοιογενή αντίληψη σε ολόκληρο τον πληθυσμό.

Ετυχε να αγοράσετε κάτι και μετά να αναρωτηθείτε γιατί το αγοράσατε;

Νομίζω πως έχει τύχει σε όλους μας. Είναι ένα κοινό καθημερινό παράδειγμα...

όπου πεισθήκαμε να κάνουμε μια αγορά, με βάση ένα μήνυμα που μας εμφυτεύτηκε...

για να προτιμήσουμε ένα συγκεκριμένο προϊόν. Αυτός είναι ο στόχος.

Είτε για τον διαφημιστή, είτε για τον προπαγανδιστή. Δεν υπάρχει διαφορά.

Ο ένας πουλάει προϊόντα, ο άλλος πουλάει ιδέες.

Ο στόχος είναι να μας "εμφυτεύσουν" μια προγραμματισμένη αντίδραση...

ώστε να αντιδράσουμε αυτοματα και χωρίς να σκεφτούμε, σε προτίμηση για μια μπίρα

ή για κάποιο συγκεκριμένο προϊόν, και αυτή είναι η ουσία του προγραμματισμού.

Αν το σκεφτείτε, όποτε ακούτε τους εκφωνητές δελτίων ειδήσεων...

θα συνειδητοποιήσετε πως ασχέτως εθνικής τους προέλευσης...

είτε είναι μαύροι, άσπροι, ισπανόφωνοι ή ανατολίτες, έχουν όλοι ίδιο τρόπο ομιλίας.

Ενα ρυθμό ομιλίας που σχετίζεται με τη μετάδοση πραγματικών πληροφοριών.

Αυτός ο ρυθμός είναι παρόμοιος με την εκφορά του λόγου ενός υπνωτιστή.

Ο εκφωνητής/η εκφωνήτρια κοιτάζει ευθέως την κάμερα και τον θεατή στα μάτια.

Αλλη μια τεχνική ύπνωσης. Ο/η εκφωνητής/τρια, είναι "έγκριτο" πρόσωπο.

Ενθαρρύνει την αποδοχή της πληροφορίας.

Ο κόσμος θα δεχτεί την πληροφορία που έρχεται από ένα πρόσωπο...

που είναι αποδεκτό και τυγχάνει σεβασμού. Η πολλαπλή επανάληψη της πληροφορίας

δημιουργεί την προγραμματισμένη αντίδραση, οπότε, όταν δουν πάλι την πληροφορία

θα την δεχτούν αυτόματα και χωρίς να το σκεφτούν.

Πιστεύετε ότι τα ΜΜΕ έχουν συνέργεια στην επιδίωξη του ελέγχου του νου;

Γιατί εγώ πιστεύω ότι τα ΜΜΕ ελέγχονται απόλυτα.

Ναι, αυτό πιστεύω κι εγώ.

Εχω βιώσει το γεγονός ότι τα ΜΜΕ είναι φερέφωνα της κυβέρνησης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...